herb.png
                 
Opcje zaawansowane
newsletter.png
baner (306×69)
katalog firm 2.jpg
grafika
Powiązane załączniki:
Głosowanie na projekty do budżetu partycypacyjnego
Środa, 14.06.2017

Od 14 do 30 czerwca 2017 r., wszyscy mieszkańcy Warszawy (nie trzeba być pełnoletnim ani zameldowanym) będą mogli głosować na projekty do budżetu partycypacyjnego na rok 2018. Należy wybrać tylko jedną dzielnicę, w której można zagłosować tylko raz – internetowo lub papierowo, w innym przypadku wszystkie głosy będą nieważne. Aby oddać ważny głos w Rembertowie należy wybrać dowolną liczbę projektów z listy na karcie do głosowania z zastrzeżeniem, że suma kosztów realizacji wybranych projektów nie może przekroczyć kwoty 700 000 zł.

Ważne informacje dotyczące głosowania:

• głosowanie przez Internet:
o na stronie www.twojbudzet.um.warszawa.pl,
o należy posiadać adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny,
o jeżeli link aktywacyjny nie przyjdzie, należy sprawdzić inne foldery w poczcie (np. spam) lub zgłosić ten problem na adres 

• papierowo, osobiście po okazaniu ważnego dokumentu tożsamości:
o w Urzędzie Dzielnicy Rembertów w Wydziale Obsługi Mieszkańców,
o w punkcie do głosowania, w następujących terminach:
- w dniu 20 czerwca w godz. 16.00 – 20.00, przy ul Bellony (przy wyjściu ze stacji PKP),
- w dniu 21 czerwca w godz. 16.00 – 20.00, ul. Chełmżyńska 41 (przy WSS Społem)
- w dniu 28 czerwca w godz. 16.00 – 20.00, w parku przy ul. Frontowej (okolice fontanny).

Wszystkie informacje dotyczące głosowania można znaleźć na stronie www.twojbudzet.um.warszawa.pl. W przypadku pytań lub problemów można skontaktować się z koordynatorem ds. budżetu partycypacyjnego w Dzielnicy Rembertów – Anną Koczorowską, e-mail   tel. 22 44 33 845.

Wyniki głosowania zostaną ogłoszone do 14 lipca 2017 r.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się