herb.png
                 
Informacja o wszczętych postępowaniach i wydanych decyzjach administracyjnych
Czwartek, 17.06.2021

Zgodnie z Zarządzeniem nr 1129/2020 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 10 września 2020 r. w sprawie publikacji informacji o wszczętych postępowaniach oraz wydanych decyzjach administracyjnych publikujemy następujące zestawienia dotyczące spraw prowadzonych w Wydziale Architektury i Urbanistyki:

2021 rok

1. Informacja o wszczętych postępowaniach o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- styczeń
luty
- marzec
kwiecień
maj


2. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie warunków zabudowy
- styczeń
luty
- marzec
kwiecień
maj


3. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
- styczeń
luty
- marzec
kwiecień
maj


4. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim
- styczeń
luty
- marzec
kwiecień
- maj

2020 rok

1. Informacja o wszczętych postępowaniach o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
wrzesień
październik
- listopad
-
 grudzień

2. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie warunków zabudowy
wrzesień
październik
listopad
-
 grudzień

3. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
wrzesień
- październik
listopad
-
 grudzień

4. Informacja o wydanych decyzjach w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim
- wrzesień
- październik
listopad
-
 grudzień

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się